onsdag 11. november 2009

Ventetid....

Dagene går, jeg har ikke mange interiør innlegg om dagen, rett og slett fordi det ikke er det som opptar meg mest nå.. Det er som dere sikkert mange vet valpe-ventetid her hos oss...
Jeg teller ned dager som går, blir helt dårlig, men når Amigo skulle hentes var nedtellingen enda lenger enn denne, med Romeo er det jo bare tre uker ca., og nå er det bare tretten dager igjenm vi fikk hente han to dager før han fyller 8 uker som er alderen de er leveringsklar.
To dager fra , eller til går veldig greit, han har allerede begynt å spise selv!
Jeg gleder meg såå til å hente han, har handlet nesten alt vi trenger også...
Noen tips for å få en ventetid til å gå? ;-)
Føler meg som et lite barn...
Idag fikk jeg familiebilde av oppdretter, er det ikke søtt? Ser ut som foreldre som skal følge barnet sitt til første skoledag :-)) Hihi...



7 kommentarer:

  1. Lykke til med ny valp, det blir spennende. En skikkelig hjerteknuser :) Hund er en super hobby, mye glede og latter.
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  2. åå så nydelig bilde av valpen med familien,blir spennende dette.
    det har gått bra med deg etter vaksina skjønner jeg,ikke noe klaging på det.
    du får bake kaker til jul å få alt unna før valpen kommer,da blir ventetiden mindre.
    nydelig med snø.timmi elsker snø,rett ut å hoppe å leke i den lille snøen som er her nå.
    blir by tur på meg i dag,å innom frk,olsen å se på gaver til jul.
    ønsker deg en fin dag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. For et herlig familiebilde:)) Den ventetiden du har nå, er laaang ja. Uutholdelig...Du får gå lange turer og trene masse med Amigo for å få dagene til å gå:))
    Spennende..
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. Hei igjen
    Major ble min "over natta". Han bodde hos oppdretter til han var 8 mnd, de skulle ha ham som avlshanne. Men steinene fallt ikke ned så de la ham ut til salg på hjemmesiden sin. Jeg så annonsen en fredag, skulle få "låne" ham på lørdag...men han ble aldri returnert:)) Da hadde jeg vært på utkikk etter boxer i lang tid, vi ble helklaff. Har veldig lyst på en hund til men Major er krevende og han har endel unoter som jeg IKKE greier plukke av ham...så jeg får greie meg med ham. Du skal se ham når det kommer besøk..40 kg galing:)

    SvarSlett
  5. Skjønner godt at det ikke er andre ting i hodet ditt akkurat nå og har dessverre ikke noen gode tips til å få tiden til å gå. Venter jo litt selv om dagen kan du si :) Men for et familiebilde! Utrolig morsomt! Og akkurat som du sier ser det ut som mor og far skal følge sitt lille barn på skolen eller noe for første gang. Hihi.

    Ha en super torsdag. klem C

    SvarSlett
  6. Hmmmm tiden går vel litt raskere når dere har amigo å kose dere med:) Du får gå masse turer med amigo... og forberede leiligheten til nykommeren:) hi hi. Ellers er det jo lite man kan gjøre annet enn å glede seg!!! :)

    SvarSlett
  7. Så utrolig moro å få et nytt familiemedlem da!
    Jeg forstår godt at tiden går saaakte nå i ventetiden!
    Du får holde deg aktiv så går tiden fortere :)
    Herlig familiebilde!!

    Gleder meg til å følge med på Romeo sin utvikling :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et spor til meg...