søndag 6. september 2009

Idag har vi trent litt igjen!

Vi gikk ned på stadioen som er to minutts tur herfra, der holder de på med mye arbeid med en kunstgressbane for tiden , og vi gikk heller til Storesand som er en badeplass ti min. herfra, med stor p-plass hvor det er fint å trene :-)
Vi trente mye på innkalling med "på-plass", stor fremgang her..
Litt lek innimellom øvelsene med frispee han fikk igår på showet.


Og en del apportering, han har litt problemmer med å forstå at den skal gis i hånden på den som kaster, og ikke legges på bakken, men det kommer etterhvert, skryter masse når han skjønner , vis ikke er det bare å prøve på nytt ... Han er jo bare 6 måneder så kan ikke trene for mye, eller for lange økter , han synes det er veldig gøy å lære nye ting og lærer veldig fort så er fornøyd med det :-)

Denne bloggen fungerer fint som treningsdagbok også, håper dere synes det er interessant å lese om dette også, legg gjerne igjen en kommentar, eller tips og råd :)

1 kommentar:

  1. Å for en nydelig liten klump ;))
    Ang bakrunnen,dette er jeg altså ikke god til,fikk hjelp selv jeg...
    Men helt oppe på venstre side på bakrunnen står det noe slikt som: Free Back...
    klikker der så kan du bla mellom mange forskjellige ,når du har funnet den du skal ha kopierer du den.
    håper du skjønte noe av dette....
    så skal du logge deg inn på bloggen din gå inn på tilpass men så husker jeg ikke mer...
    men du kan kanskje mer enn meg og skjønner kanskje nå hva du skal gjøre ;))
    hvis ikke gi meg et hint så skal jeg spørre henne som jeg fikk hjelp av.
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et spor til meg...