fredag 25. september 2009

Rosa bilverktøy og brukt funn :)

Siden jeg var flink å besto teorien hadde min søster en gave til meg, rosa bil-verktøy :))
Settet består av :
is-skrape, sikkretshammer med lommelykt, nødlys og beltekutter :), plasthansker, nød bil-lader for vanlige batterier med mange forskjellige ender, startkabler, blokk, blyant, hjerte duft til vinduet, og klistremerke ..
Veldig greit å ha med seg i bilen...


Kremmerhuset har også endelig fått inn denne serien med bokser, og jeg ønsket med denne til vaskepulver , endelig fikk jeg tak i den...


Litt brukt har det blitt idet siste også, tallerkenhylle som enda ikke har kommet opp på veggen...
Fine glass..

Tekanne, som kan dekoreres med bånd, kjøkkenet er som tidligere nevnt etter min mening som som så, så er enda plass der til flere brukt og interiør funn:)


God helg til dere fra meg :)

5 kommentarer:

  1. nei,så gilt det bil settet var!!! :)) vet du hvor ho har kjøpt det hen? masse fine brukt kupp du hadde fått deg:) god helg til dere:) <3

    SvarSlett
  2. Nei, er nok handlet fra utlandet..., du får ikke kjøpt her iallefall..
    Takk:))

    SvarSlett
  3. Stilig!!
    Selvfølgelig må du ha rosa bilutstyr:)
    Ønsker deg en nydelig helg,klem:)

    SvarSlett
  4. åååh, så fiiiiiiint bilsett :D
    Jeg å vil ha sånn .. hehe :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et spor til meg...