søndag 13. september 2009

Skogstur med hundene idag!

Idag ble det tur på Hove med Amigo og Maiky, Maiky er min søster`s bordercollie blanding og jeg har bodd sammen med han fem år så vi kjenner hverandre godt, koselig å få ha han av og til med på tur :-) Vi parkerte på p-plassen, fikk rundt ved rullestenene , bort til Hove leiren , lekte litt på plene til aoh, og gikk rundt bilveien til bilen igjen, en god totimers tur idag , Amigo ligger rett ut, og tenker Maiky gjør det også :-)

Maiky er klar for tur...


Min forlovede og Maiky


Amigo har funnet noe godt å gnage på, gøy i skogen for en liten valp :-)


Og lek utenfor hundeklubb-hytta ,der er de begge kjent, ser ut til Amigp løper fra den store hunden :D


Lek er alltid gøy ...!!

En hest på vei tilbake, men den var redd for blitz stakkars ..
.
Håper dere også har hatt en fin søndag :)

1 kommentar:

  1. Så koselige bilder :) Er så kjekt med slike turer :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et spor til meg...