fredag 2. oktober 2009

Litt nye funn ble det idag :)

Idag er det fredag, og helg igjen, skolefri idag så hadde noen ærend i Arendal, og det ble også en tur innom Frøken Olsen og litt andre butikker :)

Sandkake former fra Frøken Olsen...

Stener med ord fra Åhlens, de har en del fint der også, synes jeg..

Harmoni...,fine til å dekorerer med på fat og miljøer..

Serviettholder med plass til å skrive på med kritt
, som bordkort f.eks, synes det hadde vært fint å ha i bryllupet mitt, og luftet tanken for min forlovede, han var en
ig i det ;)

To fine telys holdere i sink med hjerter på, også fin
e til jul som nærmer seg :), min forlovede synes disse var fine , han kommer av og til med sine meninger om interiøret, veldig gøy, synes jeg ... :)

En trøtt hund etter tur i sola idag,
godt å bli litt utslitt :)

Over sengen hans henger dette skiltet, "Angel".
.,men det passer ikke alltid ;)

Ønsker alle en god helg :)
Noen som har noen koselige helgeplaner..?


(Ps: Jeg trenger fortsatt gjerne litt hjelp til den signaturen med mitt navn som mange av dere har, er det ID koden man skal kopierer inn? Også lurer jeg på isåfall hvor... :) Tusen takk om noen kan hjelpe, dette er håpløst ... Men se, jeg fikk iallefall lagret det, og lastet det opp som et bilde, slik dere og gjør det?? Men det er jo ikke noe fint med den rammen rundt :/ )

9 kommentarer:

  1. selige ting du har kjøpt,ja frk olsen er asolutt favoritt butikk i byen,
    fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har funnet :)
    Ha en herlig helg!
    klem C

    SvarSlett
  3. Man må laste opp signaturen som "Bilde" hver gang ja :)
    Å den rammen kommer fordi du ar valgt å ha ramme rundt bildene dine :))

    Masse nydelig du har kjøpt deg Monica,
    må komme å besøke dere og dra innom den frøken Olsen butikken ;) hehehe ..

    Ha en fin helg,
    Klem Jannicke..

    SvarSlett
  4. Stæsj er alltid gøy å kjøpe:)
    En skikkelig søtnos av en hund du har:) Det er ikke alltid de er Angel nei...iallefall ikke "klompen" jeg har i hus:)
    Flott lørdag ønskes deg:)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselige kommentarer dere :)
    Ja, Frøken Olsen er favoritten :)

    SvarSlett
  6. Serviettholderene virka som en god idé til bryllupet! Blir nok veldig fint:-) Mange fine ting du har funnet deg! Ha en flott helg <3

    - Karoline

    SvarSlett
  7. Vet ikke om det blir noe av det med de, men kanskje det kanskje:)

    God helg til deg også, Karoline

    SvarSlett
  8. Så många fina saker du hittat - vackert. Jag har också köpt de stenarna från Åhlens... Tror jag köpte varje ord som fanns, hihi...
    Ha en riktigt mysig vecka... Idag när det regnar blir det till att sitta inne framför peisen och mysa.

    KRAMAR Joy

    SvarSlett
  9. Heisann,så koselig kommentar du la igjen:-)Fr.Olsen har så mye fint















    Heisann, så koselig kommentar du la igjen:-)Fr.Olsen har så mye fint, umulig å gå inn der uten å kjøpe noe:-)Ha en fin dag:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et spor til meg...