mandag 12. oktober 2009

Ting , tang og hundekurs..

Prøvde meg på litt redigering, uten veldig hell, bruker Picasa, ble litt merkelig, men men, bedre lykke neste gang :)


Ble litt små handling idag også, og litt små ting ellers også siden sist, små bokstaver som jeg har nevnt før jeg samler, en S og en I for marsvina her i huset, Snoppe og Isabell, måtte også ha hver sin lille bokstav...En ny din rosa duk med folder i kantene fra Kid idag, de har litt fint innimellom der, synes jeg :)Og som dere ser har jeg begynt på julegavene, denne julegaven er til en jeg vet leser min blogg, kanskje den er til deg? Deilig å ha begynt iallefall :) Og er jo veldig gøy også. Maling er handlet inn, det ble litt jeg kom ut fra butikken med idag, pussepapir, noe til å gjøre det mer matt med (det er nå glatte flater på kjøkkeninnredningen), maling og penslel.. Så nå er det bare å begynne når det blir tid til det , skal nok få det ferdig ut mnd. iallefall..


Hadde også samfunnsfaglig fremføring idag, det er et arbeidskrav, det vil si at det må bestås for å kunne gå opp til eksamen i faget, og er innimellom slike arbeidskrav vi må gjennom i semesteret. Temaet vår var "Kvalitet i barnehagen" Og vi besto :) Idag var det hundekurs igjen, og idag gikk det bedre enn sist, følte jeg. Jeg tror det er pga. kontakt økten vi hadde her forige uke, for kontakten var mye bedre!! :) Til søndag må vi ut på Hove å øve mer ligg på gress, det liker han ikke, så det må på plass.

Ønsker dere en fortsatt fin kveld fra meg.


4 kommentarer:

  1. Så fina ting du handlat och så mysigt ni har hemma hos er!

    Här är det stadig något målarprojekt på gång... Det är så himla skoj att se hur saker blir "nya" med lite färg...

    Boken kan jag verkligen rekommendera - min nya "bibel", hihi...

    Ha en mysig vecka! Kramar Joy

    SvarSlett
  2. så koselig her hos deg...
    så søte hundebilder...
    takk for hilsen!!
    klem, så lenge..

    SvarSlett
  3. hmmm,spennende...:) grattis med bestått oppgave! flink du!! :)) klemmer fra kusine:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et spor til meg...