onsdag 14. oktober 2009

Trening igjen idag..

Idag var vi igjen på en tur, til ridebanen idag også, men idag med hester som tilskuere, de lente seg over gjerdet og var veldig nysjerrige på hva vi holdt på med når vi stilte oss opp langs gjerdet der for å trene kontakt..
Det tok ikke lang tid før Amigo ikke brydde seg om hestene, og det er jo et veldig godt tegn! For han var ikke redd de heller.., god kontakt idag.
Vi prøvde å trene ligg og bli også på gresset på lekeplassen her, men det går ikke så bra, så på sølvmerket tror jeg vi heller får ta sitt og bli, så da må vi trene det inn innen den tid, skal bort på området der hundekurset er til søndag og trene masse :)

Når vi kom hjem tok jeg frem tunnelen, han flyr lett gjennom den, må jo ha lek også :) Og her ser dere som Jorid i Noe på Hjertet skrev et innlegg om her for noen dager siden, her har jeg ikke fått ryddet vekk ting og tang i bildet, duken er lagt til side pga. frokost, og data og ting i bildet... Jeg pleier også å rydde vekk ting for bloggbilder! :) Regner med det er flere som gjør det...?

Og jeg har også være flink idag til å gjøre ferdig pedagogikk oppgaven jeg skrev om her tidligere, bare en norsk oppgave igjen nå, og etter helgen er det praksis , helt frem til uke 46, jeg skal være i den yngste avdelingen 0-2 år, og gleder meg veldig :)



3 kommentarer:

  1. flnk hund du har.å tusen takk for hilsen hos meg,
    ønsker deg en flott kveld vidre.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Her trenes kontakt ja:) Den viktigste øvelsen det!! Jeg har også trent MASSE kontakt. Men Major trenger ikke store forstyrrelsen før den er komplett borte. Han girer seg forferdelig fort opp. Men jeg trener og trener...på hver tur.
    Rydde før bilder taes? Det hender:) Men glemmer det av og til, men så blogger jeg ikke så mye om interiør heller da. Vel noe har det blitt i forbindelse med flytting til nytt hus. Artig det.
    Ja, strikking og meg...nesten like katastrofalt som meg og matalging:) Men du skal se jeg får det til...
    Hester er bra forstyrrelse, vi gikk forbi kyr i dag, de bryr gutten seg ikke så mye om. Mere unger på sykkel og damer med gåstol.
    Lykke til med treninga, Major hilser til Amigo.
    Klem fra meg til deg:)

    SvarSlett
  3. Skriv gjerne om treningen din :) Gøy å lese og få innspill...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et spor til meg...