lørdag 24. oktober 2009

Den store dagen for sølvmerket !


Idag var vi på Hove , og tok sølvmerke, mange tok også bronsemerket, og gullmerke taking var det og, men få som tok det...
Vi besto til tross for mye regn, og vått underlag, noe jeg iallefall har erfaring med at Cavalierer ikke liker så veldig godt...
Er stor fornøyd med at han klarte det!! Vi fikk diplom idag, merkene får vi senere på en samling, jeg håper jeg vil se gruppe deltakerne mine igjen på neste kurs, videregående, man blir jo kjent med menneskene, også har man jo samme interesse :)

Ønsker alle en fortsatt fin kveld! Vi skal kose oss med god mat, kyllingfilet, delte tomater med ost og bassilikum, og bakte poteter i skiver med godt krydder i ovnen , håper det vil smake.



4 kommentarer:

  1. gratulere alle sammen med sølv.
    flinke dere er da..må være moroa vært et ufyselig vær her i dag,vært i sørlandsparken jeg og min eldste datter,der var det mange folk. godt å komme hjem igjen.
    lem fra sylvia.
    kos dere med god mat

    SvarSlett
  2. Masse gratulasjoner:) Dere er flinke!! Ja, å være på kurs med andre hundefolk er gøy, dele erfaringer og gi/få råd.

    Her har det vært mye besøk i helga og Major er utslitt...mye å passe på:)

    HA en flott søndag og klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hei Monica.
    Gratulerer så mye! Så utrolig morro. Og såå koselig med en ny valp da. Åh vi har sååå lyst på en til, men må vel vente nå og konsentrere oss om menneskebabyen først. Hihi.

    Lyst til å være med på Pay it forward? Du var den første som kommenterte. Man skal gi en gave til de 3 første som kommenterer på PiF-innlegget, innen 365 dager. Så må disse sende en gave videre til 3 nye personer. En utrolig hyggelig liten ting å gjøre for hverandre i hverdagen :)

    Ha en fin søndagskveld. klem C

    SvarSlett
  4. Hei igjen.

    Jeg må si at jeg ikke skjønner helt hva du ikke skjønner.. Hihi. Kan nesten ikke forklare det grundigere... Du får en gave av meg, du må så lage et pay it forward innlegg og gir en gave til de 3 første som kommenterer på innlegget og som vil være med.

    Så nå må jeg finne en gave til deg :)

    Ha en fin mandag. klem C

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et spor til meg...